trojas dag

image339
image340
image341

i dag

I dag va vi ute med erika o honken o gick en lång runda. Gud va skönt  de va. den åt vi midda där  me. v nere i tivoliparken me ungarna o vonka. i morgon e de jobb jobb jobb.  GÖTT.  Får mitt schema me då. kommer  jobba ca 70 %....  Så nu kommer jag inte hem förens på torsdag kväll. o sen på fredag ska jag o erika gå i stan o handla litte.... ha de så bra... kram

litte nya bilder



litte mer musik JAG tycker om





Älska hennes röst o hennes låtar. saga heter hon.

Grymt bra låt

Så jävla underbar låt


SÅÅÅÅÅ ROLIGT

SÅ jävla roligt de va att jobba.
Alla e jätte trevliga o de boende e såå goa.
Jobbar på almgården i tollarp.
Men gud va jag har ont i mina fötter.
I morgon ska jag jobba igen uttan att gå brevid, ska bli spännande.
Men de kommer gå bra.
Gjorde de mesta själv i dag så.
Tycker synd om min lille kewin som e på dagis så länge nu när jag jobbar.
Han börjar redan 6,15 o sen hämtar jag han igen  15,15.
Litte jobbigt att va utan han hela dan så men men.....



Ha de bra.... kram

Äntligen

MMM i morgon ska jag äntligen jobba. såååå skönt längtar. e sååå trött på att sitta hemma nu. vill bara komma ut o träffa folk. hoppas de ringer mycke nu...

Vår lilla Troja 4 veckor




Malmö motormäsa

Torsdagen nere i malmö













fredag kom tindra me o sov över...



RSS 2.0