maginfluensa

Japp kewin har fått de. Inte så roligt. Bara torka spya o byta blöja..... suck. han kan väll bli frisk snart.... Sakas ju bara att jag o dennis me får de.

Ensam

Japp då har dennis kört o jobbat igen. Such.  Han kommer inte hem förens på fredag. Men vi han o ätta frukust me han på farsdag så han fick träffa sin underbara son. Denna veckan kommer gå fort för oss. Jag ska ut till hästarna tisdag o torsdag, fredag, lördag, söndag. Kewin älskar att va hos hästarna. Det är de ända han tjatar om. O där e mellan ska jag jobba. Käns som jag aldrig e hemma. Som tur e har jag en underbar man som hjälper till med mina inträssen. Ska börja fixa litte i huset nu när dennis kommer hem. Måste riva två väggar så vi kan sätta in kamin.  Så de va litte vad som händer i vårt liv denna vecka...


Ha de så bra....

RSS 2.0