helgen

I heljen har vi varit branlediga.
Från fredag till söndag.
Har aldrig hänt innan.
Det va jätte skönt.
Vi har varit i stallet o mockat hagen.
Hos stefan o drack lite o dennis blev riktigt full.
Lördagen va vi i malmö o åt planka o gick på bio.
Söndagen va vi i stallet o sen hjälpte vi linda o köra grisar.
Här kommer litte bilder från kewins helg






i morgon

mm ska jag o kewin till stan o handla lite.
Ska handla ett par byxer o några tröjer.
Sen tror jag att vi ska till andy´s.

litte bilder






Min underbara tös


så jävla cool



tand

Mm i dag ska jag till tandläkaren.
jag e livrädd.
Jag hatar tandläkaren.
Men nu e det en nödsitvation o jag måste.
Som tur e följer dennis med mej o håller min hand.



Min

Rygg tar dö på mej. Kan inte stå, sitta knappt ligga. Allt gör så jävla ont. Vill bara skrika o gråta. Mina tabbläter hjälper inte. Fan fan fan vad ONT de gör.

andys

I dag va vi på andys. jag, kewin och surre o Gabriel
Här kommer litte bilder







denna gillar jag






Mitt lilla matvrak:)

Äntligen e jag me på bild.
Annars e jag alltid bakom kameran.

Tack för en rolig dag......

litte bilder



Akilles



Zortas o Akilles


9/2

I dag e det underbart väder ute.
Önska att dennis va hemma så vi kunde gå i skogen.
Hatar att gå själv.
Men men får väll städa i stället.
Kewin kan ju vara ute o leka så det e ju skönt.
Tur att han älskar att vara ute.
Blir kyckling o ris i dag till midda en får man väll slappa på soffan som vanvigt.

bra dag

I dag ska vi ner till malmö o äta midda med min pappa och min bror med familj.
Sen blir det bio med ungarna.
Ska bli jätte skönt att göra något med familjen.
Bara myssa och umgås.
Blir en härlig kväll med familjen

På jobbet

Japp blev extra jobb i dag hella 5 timmar. Stackars dennis som fick hjälpa mej att mocka hagen. Men han e ju så underbar att han ville hjälpa mej. Vi har fått de så jävla bra nu. Vi ser varandra o vi känner att vi älskar varandra jätte mycket. Vi e (ny kära) som om jag va 16 igen o han 17 o körde moped till mej :-D. Vi har fått en ny syn på vårt förhållande o det känns jätte bra.

kanske

Ja de kanske har löst sig.
Vi älskar varandra o det käns som vi e kärare än någonsin.
Allt käns jätte bra.
Hoppas de håller i sig.

RSS 2.0