Nu är

Nu blir det mycke jobb.
Har fått två nya jobb i dag:)
Det behövs alltid....
Skönt när man blir rekomenderad.
Då e man ju man omtyckt i alla fall.
Älskar att jobba natten.....


Ha en underbar dag.
Det ska jag ha med min härliga familj

i dag

Är jag lite trött.
Jobbade i natt o han inte sova något innan.
De ringde halv 8 o jag började 9.
I dag fick ajg sova ca: 4,5 timme.
Men men får lägga mej tidigt i dag i stället.
E lite seg me för min mens kom i dag så man har ju ont me.
I morgon blir det fullt upp.
Först möte på dagis sen till kewins faster.....

Ha en bra dag.

oj

Så många klänningar det finns.
Hur ska man kunna välja en.

haha

Trodde du att de skulle funka....
HAHAHA
Bara lägg ner nu...
Du kommer ALDRIG lyckas....

nu

Allt går bra nu.
Fins vissa som vill förstöra men vi kan inte vara från varandra.
Vi har försökt men det går ej.
Så fort vi ser varandra så blir vi fasst igen
Båda har gjort våra misstag i mina ögon han värre än mej men allt e förlåtet o nu börjar vi om.
Vi älskar varandra såååå mycke o kan bara inte släppa taget om varandra....

låt mej vara

Orkar inte mer nu.
Vill bara lägga mej ner o dö.
Vill inte höra mer om mej.
Varför bry sej så mycke om andra...
Skiter i allt bara ni låter mej vara.....


Orkar inte mer......

haha

JAG VET VAD SOM HÄNT.....


HAHAHAHAHAHAHAHAHA


HOPPAS DET VA BRA

orkar

Orkar snart inte mer.
Tåraran bara rinner.
Jag vet att det e kört.
Mitt hjärta brister ändå.
Skulle myssa med kewin i dag men det blev inte så.
Va o hyrde film o åt på mc så säger han till mej hål käfften kärring.
Så det va bara till att gå där i från.
Hem o ducha han o sen sängen.
Vad fan har jag gjort för fel.
Min son säger bara till mej att han ska slå mej eller döda mej.
Vad gör jag för fel?????
E jag en sån dålig mäniska.......
Kan inte sluta gråta....
Fan fan fan fan

i

I Dag blir det jobb.
kewin får sova hos ilona o leka med nova o vinja.
Sen hämta han vid 22 när jag har slutata.
Skönt att tänka på annat litte

trött

E så trött på allt prat om mej.
O saker som inte stämmer.
Varför blir jag alltid utsatt för sånthär.

i dag

Har vi bakat lite.



RSS 2.0