I dag

Mår jag bättre. Har pratat mycket o allt känns bra.

vill

Bara skita i allt nu.
Orkar inte  må såhär mer.
Vill bara att kewin ska ha de bra.
Det har han inte nu.
Han har blivit så arg o slås o gråter.
Vill inte se han må så dåligt.
Tror det blir så som jag tänkt.
Blir nog bärta så

När

Ska jag glömma o gå vidare?
Är ju en månadsen nu ju. men det gör fortfarande sååååå JÄVLA ont.
Mitt hjärta brister när kewin frågar om bebisen i magen.
Den fin ju inte mer.
Kan man någonsin glöma o gå vidare...

varför

Varför har jag alla dessa tankar...
Men det e säket mitt eget fel.
Ville bara ha mer uppskatning.
Känna mej älskad.
Kanske bara ska skita i allt.
Det kanske vore det bästa.
Kewin komme må dåligt ett tag men det går väll över.
Men jag vill inte ha det såhär.
Orkar inte må såhär.
MMM kanske e bäst att göra så....

jaha

Nu sitter jag här o kewin har precis ätit frukust o ska snart till dagis.
Men vill bara va hemma med han o myssa.
Men det går inte.
I går fick jag ligga hos han igen tills han somnat.
Han bara frågar massa o jag vet inte vad jag ska svara.
Allt käns så svårt just nu.
Vill bara att kewin ska ha det bra och må bra.
Jag mår skit jag me.
Kan knapt sluta gråta.
Vill inte ha det såhär men vet inte vad jag ska göra.
FAN FAN FAN
Känner mej så maktlös

....

Mår skit just nu.
Min son mår dåligt me.
Han frågar mycke o blir ledsen hella tiden.
Kan inte somna själv längre.
Tycker så synd om han.
Mår så jävla dåligt över att jag miste mitt barn.
Gråter varje dag.
Har fan inget stöd häller.....
Fan varför ska allt hända mej.......
Varför kunde de inte bara levt....
Hade ju längtat efter de i 4 långa år.....
Allt käns så hopplöst just nu.
Vill snart inte mer.
Orkar inte mycket mer.
Vill bara krama min son o säga att allt blir bra igen men jag vet ju inte om det blir de.....
FAN FAN FAN JAG VILL INTE HA DET SÅ HÄR...
Vill ju må bra igen vill att kewin ska må bra.

RSS 2.0