Max


den första e killen o bakom e max. litte skilnad

kewin
Kewin provar pappas stövlar




mobror tommie o kewin

Min lille Max


Provar sitt nya fina regn täcke


Så ser min gulle pojke ut


sååå fin i rosa

NYTT

Ja i går hoppade jag upp på max o red e sväng.
Första gången sen jag fick han.
Han va helt underbar att rida.
Han e ju en travare o rätt stissig så jag har tagit de lungt med han.
Värkar inte som han e van vid mensklig komtakt o e litte osäker.
Men han har lungnat sig jätte mycke så nu vågar man rida han.
Och i går tog jag mod till mej o hoppade upp.
Så jävla kul.....
Ska dit snart o rida i dag me.
E där nästan dagligen o borstar o mysser o nu rider jag me......



Ha de bäst....

ULLARED

Japp i går va jag i ullared.
Hittade jätte mycke fint.
Kewin fick på sätt med jacka o byxer till vintern.
Tre på byxer o tre tjocka tröjer.
Två stickade klänningar till mej o en tjock stickad tröja.
Litte dukar o bords tabletter.
Litte nya saker till max.
Ett schabrak, grimma, regntäcke, ridbyxer mm
Dennis fick litte tröjer o strumper o boxer.
Orkar inte skriva allt jag köpte.....


Ha en bra dag... Kram

Min dag

Ja i dag har jag o mamma varit hos hästarna o pysslat litte.
Mamma va här o kollade litte på film o åt midda med oss.
I natt sover kewin hos mammma. 
I morgon ska jag till ullared o handla litte sakre till familjen o min lille max o troja.
Ska bli så kul att åka ivägg bara vi tjejer.
Sen får vi se om jag orkar ut o rida litte när jag kommer hem.


 Ha en bra dag......

RSS 2.0