Nytt

Litte nya bilder. Vist e han söt. fick låna en jamos av tindra i söndes när vi sov över där. Måndag kväll komm kim o matilda. De ska va här tills på söndag.... I morgon ska vi till malmö o kolla på bilar o träffa min pappa...kulllllll














Min mage 4 dagar innan BIM (mens)...... Litte svullen....... NÄÄÄÄ DÅÅÅÅ

litte nytt





 Valpen fasnade under huset.  så bankåren fick komma. men de fick inte ut henna. men linda fick en timme senare. men hom fick krypa under huset för att få ut henne.

mm ingen feber i dag

japp han har ingen feber i dag. skönt. han har haft feber sen i fredas. i lördes hadde han 40,3. jävla 18månaders spruta.+ att han har fått en kindtand till. så nu har han 17 tänder. men i dag e han feber fri så det e dagis i morgon. skönt så han får avreagera sig. för nu börjar humöret tryta. han har ju fått min envishet  o humör. så jag har en litten pojk som tror han bestämer... suck. nu vill kewin gå utt så det får vi väll göra i detta fina vädret.   ha de

min

lilla prins e sjuk. har feber o e jätte förkyld. stackars kewin hoppas han bir bra snart...image190

Namn förslag

Mmm behöver namn förslag till min lilla amstaff tik


image189

tik


Japp det blev en stor tik. Den första som föddes. En kraftig fin tik. Det va dennis som valde den. Här kommer litte bilder




image182

image183

image184

image185

image187

image188



i morgon

ska titta på dem i morgon o bestämma vilken vi ska ha. får se om de blir den lilla hanen eller en tik. denna hanen e pippig o ganska litten. o jag vill ha en stor valp.  tar bilder i morgon så ni får se vilken de blir...

Vår valp e född

Här e mamma saga

image175image176

Pappan

image177image178




o vår lilla bebis föddes i natt

RSS 2.0