Äntligen

Ja äntligen bor vi i huset. så jävla skönt. kewin o troja springer ut o in som de själva vill.... vilken frihet.

Något nytt

Japp något nytt har hänt. Jag o mamma har köpt en häst.
 Schreen Play heter han. En gammal travare på 12 år.

Schreen Play
Killen kommer hem
Vår kille
Killen i nya hagen
kewin
Kewin vill me rida
tommie rider
Tommie rider på killen
tobbe vågar inte rida
Tobbe vågar inte rida
mamma rider
Mamma rider
Jag rider
Jag rider

Vår lille kille



Tyvärr tog batteriet slut när Dennis skulle rida. Men han red han i går...ler....
Har de så bra.. kram

Uppdatering


Japp nu e datan fixad.
Var ska jag börja.... Jo den 14 juni åkte vi på semester till långasjönäs i två veckor. Bara slappa o vara med min underbara familj.Dan innan midsommar kom vonka o tindra dit o hälsade på. Midsommar afton fylde min lilla prins 2år. Gud va tiden går fort.. Tyckte att de va i går jag fick reda på att jag va gravid.... Den 28de va de bröllop hos en väldigt go vän till mej. Så fint de va. O innan de åkte kastade hon sin bukett..... o jag fångade den....Ler mm vi står på tur nu...ler.
Sen på söndagen så firade vi mej o kewin me familjerna. Fan alltså jag e 25 nu. Guu va jag känner mej gammal.
På måndagen började jag jobba igen. O nu packar vi helatiden. Tiden går så fort om 2veckor får vi nycklarna till vårt hus....O sen flyttar vi.
Gud va jag längtar. Ska bli helt underbart.

Så nu har jag uppdaterat litte...

RSS 2.0