saknad

saknar dej så mycke min fina nappe. du va den bästa hunden någonsin.
image172
image173
image174
min lilla stina du e gammal nu 11 år har du varit med mej nu.

min

image171min nya telefon... e så glad. den e så fin

Tindra och Kewin

så söta



Har du sån de har ju inte jag

Natti natti


Lördag







mitt livs kärlek


glitter-graphics.com0




Älskar dej så mitt hjärta.
Du är mitt livs kärlek. Har älskat dej sen den dagen vi träffades för 9 år sen.

första locken

i går så klipte jag kewin. fick en jätte fin lock           image136  locken

image137 före

image138  efter

ute dag

Jag o kewin gicke en lång runda i dag.  sen så gick vi till lekplatsen så han fick gunga mm.

 








nu

Nu märks det att jag har gått ner. jag kommer i mina byxer som jag hadde innan jag blev gravid med kewin.... jippi

LITTE NYA BILDER















RSS 2.0